فصلنامه سلام و سلامتی،بهار 1403، شماره 21

دریافت فایل PDF

فصلنامه سلام و سلامتی، زمستان 1402، شماره 20

دریافت فایل PDF

فصلنامه سلام و سلامتی، پاییز 1402، شماره 19

فصلنامه سلام و سلامتی، تابستان 1402، شماره 18

فصلنامه سلام و سلامتی، بهار 1402، شماره 17

فصلنامه سلام و سلامتی، زمستان 1401، شماره 16

فصلنامه سلام و سلامتی، پاییز 1401، شماره 15

فصلنامه سلام و سلامتی، تابستان 1401، شماره 14

فصلنامه سلام و سلامتی، بهار 1401، شماره 13

فصلنامه سلام و سلامتی، زمستان 1400، شماره 12

فصلنامه سلام و سلامتی، پاییز 1400، شماره 11

فصلنامه سلام و سلامتی، تابستان 1400، شماره 10

فصلنامه سلام و سلامتی، بهار 1400، شماره 9

فصلنامه سلام و سلامتی، زمستان 99، شماره 8

فصلنامه سلام و سلامتی، پاییز 99، شماره 7

فصلنامه سلام و سلامتی، تابستان 99، شماره 6

فصلنامه سلام و سلامتی، بهار 99، شماره 5

فصلنامه سلام و سلامتی، زمستان 98، شماره 4

فصلنامه سلام و سلامتی پاییز98، شماره 3

فصلنامه سلام و سلامتی، بهار و تابستان 98، شماره 1 و 2

 

  • 1401/05/09 - 23:02
  • تعداد بازدید: 1058
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
روابط عمومی ویترین و تریبون هر مجموعه است؛

وظیفه روابط عمومی های جهاد کشاورزی اطلاع رسانی دقیق اخبار امنیت و ایمنی غذایی است

دکتر امین اسدی مشاور معاون وزیر و مدیر روابط‌عمومی سازمان دامپزشکی کشور ضمن حضور در همایش قرارگاه جهاد تبیین استان آذربایجان شرقی گفت : وظیفه روابط عمومی های مجموعه جهاد کشاورزی اطلاع رسانی دقیق اخبار امنیت غذایی و ایجاد فضای آرامش در جامعه است و بایستی خدمات خالصانه مدیران دولت انقلابی به سمع مردم عزیز برسد .


به گزارش روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، دکتر امین اسدی مشاور معاون وزیر و مدیر روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور در دومین نشست قرارگاه جهاد تبیین سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی و جلسه شورای روابط عمومی های بخش کشاورزی استان با تبریک کسب مقام برتر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی در میان ۳۲ استان گفت: این موفقیت به سبب همکاری کارکنان و روابط عمومی مدیریتهای جهاد کشاورزی استان بوده است که برای ادامه دار شدن این موفقیت همکاری هرچه بیشتر میان مجموعه، امری ضروری است.

وی در ادامه از حمایت های دکتر آقامیری معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور در جهت پیشرفت روابط عمومی سازمان دامپزشکی گفت: حمایت های دکتر آقامیری معاون محترم وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور موجب شد روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور رتبه نخست را در بین مدیران روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی کسب کند و شاهد پیشرفت چشمگیری در راستای اطلاع رسانی و تبیین خدمات مدیران باشیم.
 
وی ضمن تشکر از دکتر رضازاده، مشاور وزیر و رییس مرکز روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی گفت: دکتر رضازاده در دوره فعالیت و مدیریت خود، یک جایگاه واقعی برای روابط عمومی ها در نظر گرفته اند و این اقدام منجر به صدور ابلاغیه توسط وزیر جهاد کشاورزی در دی ماه سال گذشته شده است و به سبب آن روابط عمومی ها مستقیما زیر نظر ریاست سازمانها فعالیت کنند که این موضوع بسیار با اهمیتی است .

وی افزود: روابط عمومی هر مجموعه و سازمان، ویترین و تریبون آن مجموعه است و اگر بتواند ارتباط و تعامل مناسبی با رسانه ها، مطبوعات و صداوسیما داشته باشد، علاوه بر جلوگیری از حملات ناجوانمردانه رسانه ای، می تواند خدمات مدیر و رئیس مجموعه را ارائه و تبیین کند.

اسدی ادامه داد: مفهوم واژه جهاد و تبیین در دل خود این واژه ها نهفته است. جهاد به معنای کار بی وقفه و خالصانه است که در راه خدا انجام می شود؛ تبیین نیز به معنای بیان روشن و روشنگری بوده و ما را موظف می کند خدمات ارائه شده از سوی مدیران و مسئولان ذی ربط را به سمع و نظر آحاد مردم برسانیم.

وی همچنین بیان کرد: مردم حق دارند از خدمات صورت گرفته توسط خادمان خود آگاهی داشته باشند و این وظیفه خطیر اهالی رسانه جهاد کشاورزی است. در این عرصه بحث اطلاع رسانی امنیت غذایی باعث حفظ امنیت ملی کشور می شود و این مسئولیت برعهده روابط عمومی و رسانه مجموعه است .

وی در پایان با اشاره به انتشار اخبار کذب گفت: نکته مهمی که وجود دارد، عدم وقت کشی هنگام قرارگیری در آماج حملات اخبار کذب است که توسط دشمنان و بدخواهان کشور منتشر میشود که می بایست مدیریت رسانه در اولویت قرار گیرد و حقیقت موضوع در کمترین زمان ممکن برای مردم عزیز بیان گردد.

  • گروه خبری: اخبار اسلایدر,اخبار روابط عمومی
  • کد خبر : 288876
کلمات کلیدی
حامد فاضلی

حامد فاضلی

نظرات

Comments Counts : 0

Leave a Comments

لینک کوتاه